Isnin, 20 Jun 2011

Alhamdulillah

Bersyukur kehadrat ilahi keran mengizinku untuk menyiapkan BLOG ini pada malam ini. Sesungguhnya banyak yang dapat dipelajari dalam menyiapkan blog ini.
Mengapa TINTA CANTIK?
CANTIK-itu dipilih kerana,namaku adalah Jamelah bermaksud cantik,walaupun aku tidaklah secantik mana,tetapi aku yakin ini adalah ketentuan Allah buat diriku,namun aku tetap bersyukur kerana diberikan Allah kesihatan yang baik serta emak&abah yang sentiasa mengingatkan aku tentang perkara yang disuruh Allah. Nama ni berikan oleh abah sewaktu aku dilahirkan.
TINTA-Tinta itu membawa maksud tulisan. Idea ini sudah lama aku fikirkan. Dibangku sekolah dulu pernah terfikir untuk mengeluarka Novel mengenai diriku atau lebih dikenali dengan Tulisan Jamelah, kemudian Tinta Cantik. Angan-angan itu hanya dibangku sekolah kerana aku tidak suka menulis panjang lebar.

1 ulasan:

Amal Azkiya' berkata...

semoga berjaya ye melah... =)